Nabór na na stanowisko operatora elektronicznych monitorów ekranowych.
Straż Miejska w Częstochowie prowadzi nabór kandydatów do pracy na stanowisko operatora elektronicznych monitorów ekranowych w Referacie ds. Obsługi Monitoringu Wizyjnego Miasta Częstochowy. Wybór pracowników będzie dokonywany spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, kwalifikujących się do skierowania na roboty publiczne lub prace interwencyjne. Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 14.10.2013 r. w siedzibie Straży Miejskiej w Częstochowie, ulica krakowska 80 bl. 3 od godziny 10.00 dla osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy i od godziny 11.00 dla osób spełniających wymagania jw. nieposiadających skierowania.
Wymagania formalne :
- wykształcenie min. średnie,
- stan zdrowia bez przeciwwskazań do pracy siedzącej przy monitorach ekranowych i w godzinach nocnych, dobra koordynacja psychomotryczna (ręce – wzrok),
- niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe),
- status osoby bezrobotnej kwalifikującej się na roboty publiczne lub prace interwencyjne.
Preferencje dodatkowe :
- wysoki poziom komunikacji werbalnej,
- orzeczenie o niepełnosprawności.
Wymagane dokumenty :
- dowód osobisty,
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie internetowej pod adresem http://www.strazmiejska.bip.czestochowa.pl/index.php?idg=6&id=197&x=1&y=3
- CV,
- świadectwo ukończenia szkoły,
- świadectwa pracy,
- orzeczenie o niepełnosprawności (w przypadku posiadania takiego orzeczenia),
- oświadczenie o niekaralności.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.