artykuł nr 1

Nabór na na stanowisko operatora elektronicznych monitorów ekranowych.

Straż Miejska w Częstochowie prowadzi nabór kandydatów do pracy na stanowisko operatora elektronicznych monitorów ekranowych w Referacie ds. Obsługi Monitoringu Wizyjnego Miasta Częstochowy. Wybór pracowników będzie dokonywany spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, kwalifikujących się do skierowania na roboty publiczne lub prace interwencyjne. Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 14.10.2013 r. w siedzibie Straży Miejskiej w Częstochowie, ulica krakowska 80 bl. 3 od godziny 10.00 dla osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy i od godziny 11.00 dla osób spełniających wymagania jw. nieposiadających skierowania.

Wymagania formalne :

- wykształcenie min. średnie,

- stan zdrowia bez przeciwwskazań do pracy siedzącej przy monitorach ekranowych i w godzinach nocnych, dobra koordynacja psychomotryczna (ręce – wzrok),

- niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe),

- status osoby bezrobotnej kwalifikującej się na roboty publiczne lub prace interwencyjne.

Preferencje dodatkowe :

- wysoki poziom komunikacji werbalnej,

- orzeczenie o niepełnosprawności.

Wymagane dokumenty :

- dowód osobisty,

- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie internetowej pod adresem http://www.strazmiejska.bip.czestochowa.pl/index.php?idg=6&id=197&x=1&y=3

- CV,

- świadectwo ukończenia szkoły,

- świadectwa pracy,

- orzeczenie o niepełnosprawności (w przypadku posiadania takiego orzeczenia),

- oświadczenie o niekaralności.

     
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.