artykuł nr 1

Dyżury podmiotu

Interesanci przed umówieniem dokładnego terminu spotkania przedkładaną sprawę winni opisać, a pismo ze sprawą przesłać drogą elektroniczną lub w inny sposób dostarczyć do Straży Miejskiej w Częstochowie...


Z zachowaniem
"Procedur przyjmowania interesantów i reżimu sanitarnego"

 

1. Komendant:

  • poniedziałek: od 07:30 do 15:30
  • wtorek: od 07:30 do 15:30
  • środa: od 07:30 do 15:30
  • czwartek: od 07:30 do 15:30
  • piątek: od 07:30 do 15:30

2. Sekretariat/Kancelaria/Administracja:

  • poniedziałek: od 07:30 do 15:30
  • wtorek: od 07:30 do 15:30
  • środa: od 07:30 do 15:30
  • czwartek: od 07:30 do 15:30
  • piątek: od 07:30 do 15:30

    3. W ramach skarg i wniosków:

    • Komendant Straży Miejskiej przyjmuje codziennie w godzinach pracy, a we wtorki do godz. 17:00. W przypadku nieobecności Komendanta petenci przyjmowani są przez Naczelników Oddziałów lub wyznaczoną osobę. Każdą sprawę przed umówieniem dokładnego terminu spotkania należy opisać, a pismo z opisaną sprawą przesłać drogą elektroniczną lub w inny sposób dostarczyć do Straży Miejskiej w Częstochowie..

    4. W sprawach wykroczeń:

    • zgodnie z terminem wskazanym w wezwaniu. Istnieje możliwość zmiany terminu stawiennictwa po telefonicznym uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę.

    5. Dyżurny SM - 24H:

    • tel.: 986
    • email: dyzurny_sm@strazmiejska.czestochowa.um.gov.pl

     

     

     

    Dostępne podkategorie:
    Procedura COVID dla interesantów